הוסיפי לעגלה
תוצאות: 3096
מחיר | שם מיין לפי:

יציאה
021182b7db1de1c2cbf3e3dd4aca72f0

כורסאות הנקה

מתכננות להניק את תינוקכם? זה הזמן לדעת הכול על היתרונות הנלווים לפעולת ההנקה על גבי כורסאות הנקה

כורסאות הנקה הן פריט ריהוט הכרחי ונחוץ לכל אילו מביניכן המתכננות להניק את תינוקן מיום הלידה ועד שלבים מתקדמים יותר של התפתחות התינוק, כאשר השימוש בכורסאות הנקה מאפשר לכן ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בהקשר הבריאותי של פעולת ההנקה. כמו כן, כורסאות ההנקה יכולות לשמש אתכם לצורך הרגעה והרדמת תינוקכם ובאתה נשימה כורסאות ההנקה מאפשרות גם לכם ההורים לקחת אתנחתא קלה, להתרווח בכורסא ולהירגע.

הנקה על גבי כורסאות הנקה – כל היתרונות

יועצות הנקה מונות מספר סיבות מרכזיות ההופכות את פעולת ההנקה על גבי כורסת הנקה למומלצת עבור כל אם ותינוק, כאשר בין יתר הסיבות הבריאותיות להנקה על כורסת הנקה תוכלו למצוא:

  • תמיכה מיטבית לאם ולתינוק בזמן ההנקה
  • פעולת הנקה נוחה
  • מסייע בעיכול נכון של המזון
  • השימוש בכורסה באופן תדיר וקבוע מדי יום מפחית את ומקל על כאבי גב

מעבר לכך, כורסאות הנקה מהוות פריט ריהוט דקורטיבי לכל חדר תינוקות וניתן לעשות בו שימוש גם למטרות הרגעה והרדמה של התינוק לאורך שעות יום והלילה בנוחות מרבית גם לאם/אב וגם לתינוק.

כורסאות הנקה – למי הן מומלצות?

כורסאות הנקה מיועדות בראש ובראשונה לכל האימהות שביניכן המתכוונות להניק את תינוקן מגיל הלידה ועד שלבים מתקדמים יותר בהתפתחותו של התינוק. יחד עם זאת וכפי שציינו לעיל, כורסאות ההנקה הן פריט ריהוט מומלץ לכל ההורים שביניכם גם במידה ואתם מתכוונים לעשות שימוש אחר בכורסאות הנקה, לרבות, הרגעה והרדמה של תינוקכם או סתם לקחת פסק זמן בשביל עצמכם, ולכן, כורסאות ההנקה יכולות להתאים לכל ההורים החדשים או ההורים שבדרך.

רשת מוצצים מציגה: כורסאות הנקה מעוצבות, נוחות ומפנקות

אצלנו ברשת מוצצים תוכלו למצוא מספר דגמים של כורסאות הנקה מעוצבות המיוצרות על ידי חברת BABY MICHEL. כורסאות ההנקה המשווקות על ידינו מיוצרות מחומרי גלם איכותיים והן משלבות בתוכן גם ריפוד תומך מבד נעים ומפנק במושב, בגב הכורסה ובידיות האחיזה בצידי הכורסה. כמו כן, הכורסאות מגיעות עם דום להנחת הרגליים ושיא הפינוק. כורסאות ההנקה שלנו מגיעות בצבע לבן, כאשר מערכת הריפוד התומכת מגיעה במספר גוונים לבחירתכם.

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מכל היתרונות והפינוקים הנלווים לכורסאות הנקה, זה הזמן להיחשף לדגמי הכורסאות המשווקים על ידינו.

תוצאות: 2 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: כורסאות הנקה
המותגים שלנו
Moona(2)
טווח מחירים
סינונים נוספים

המותגים שלנו טווח מחירים

no-lazy

כל הקטגוריות