דלג לתוכן

מדיניות ביטולים והחזרות

 

תאריך עדכון – אוקטובר 2025

 

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים באתר שלא עקב פגם

לקוחות יקרים,

בהתאם להוראות הדין, לרבות בחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 (להלן: "החוק"), מוצצים ראשון לציון (2003) - שותפות מוגבלת (להלן: "החברה") תאפשר ביטול עסקאות שבוצעו באתר החברה ותיתן החזר כספי לצרכן במקרים ובתנאים הבאים כמפורט כדלקמן:

1.     בעסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק, רשאי הצרכן לבטל בכתב (לרבות בפקס או בתקשורת אלקטרונית) את העסקה, להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי, אם הודיע לחברה על ביטול העסקה עד תום 14 יום מיום קבלת המוצר (ובשירות - עד תום 14 יום מיום עשיית העסקה ובלבד שמועד ביטול השירות לא יאוחר מ-2 ימים שאינם ימי מנוחה לפני המועד בו אמור השירות להינתן) או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כקבוע בדין (לפי המאוחר מבניהם). זכות ביטול זו לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה, ועל מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.

2.     הודעת ביטול ניתן למסור לשירות הלקוחות בטלפון מספר 08-6269451, בדואר רשום לכתובת החברה הגליל 1, קריית שדה התעופה או דרך הווצאפ של החברה (פרטים באתר החברה). בהודעת הביטול יש לציין את מלוא הפרטים, ובכלל זה, שם הצרכן, מספר הזהות של הצרכן, מספר טלפון ליצירת קשר, כתובת דוא"ל, מספר הזמנה וחשבונית המעידה על התשלום.

3.     לצורך ביטול עסקה כאמור לעיל, לאחר שהצרכן קיבל לידיו את המוצר, על הצרכן להחזיר את המוצר מושא העסקה לחברה באחד מסניפיה על חשבונו.

4.     לחברה זכות לגביית דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח - לפי הנמוך מבניהם, וכן זכות לגבות את התשלום ששולם על ידה לחברת כרטיסי אשראי או לגוף דומה בגין העסקה שבוטלה, למעט במקרים בהם הביטול בוצע עקב פגם בנכס נושא העסקה, עקב אי התאמה בין הנכס או השירות לבין הפרטים שנמסרו, עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה או בשל כל הפרה אחרת של החוזה על ידי החברה.

5.     זכות ביטול שירות השכרת מוצרים תהא מוגבלת בהתאם לקבוע בהסכם ההשכרה, ובכפוף להוראות כל דין.

6.     זכות ביטול עסקה והחזר כספי כאשר העסקה נעשתה במסגרת מכירה מיוחדת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) או מבצע תהא מוגבלת בהתאם לקבוע בתנאי/תקנון המבצע או המכירה המיוחדת.

7.     בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את החברה לבצע החזר כספי, החברה תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין. החברה איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.

8.     אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה בתוך 4 חודשים מיום העסקה או קבלת המוצר, לפי המאוחר, בכפוף להצגת מסמך המוכיח את מעמדו, והחברה רשאית לדרוש מסמך כאמור טרם עיבוד הבקשה – והכל בכפוף לתנאים ולאמור בחוק

9.     אין באמור במדיניות זו כדי להגביל את זכויותיה של החברה או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על פי כל דין.

10.  בכל סתירה בין הוראות הדין לבין הכללים הנ"ל, יגברו הוראות הדין.

ט.ל.ח.

**בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות ועוד, יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדוא"ל servicem@motesim.co.il  או בטלפון 08-6269451.

 

 

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים בסניפים שלא עקב פגם

לקוחות יקרים,

בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") ובתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010 (להלן: "התקנות"), מוצצים ראשון לציון (2003) - שותפות מוגבלת (להלן: "החברה") תאפשר ביטול עסקאות שבוצעו בחנויותיה ותיתן החזר כספי ללקוחותיה במקרים ובתנאים הבאים כמפורט כדלקמן:

1.     שווי המוצר עולה על 50 ₪. לחברה שיקול דעת אם לבצע החזר כספי או למסור ללקוח שובר זיכוי עבור מוצר שהמחיר ששולם בעדו הנו 50 ש"ח או פחות, אשר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, אם החזרתו בוצע בזמן שנקבע בדין, ובלבד שהאריזה המקורית לא נפתחה ולא נקרעה;

2.     לא נעשה כל שימוש במוצר והוא לא נפגם או ניזוק, ובלבד שהמוצר הוחזר בהתאם לקבוע בתקנות (ביגוד והנעלה – מיום הרכישה ועד תום שני ימים שלאחריו שאינם ימי מנוחה, ובכפוף שתווית המחיר לא הוסרה; שאר המוצרים – בתוך 14 ימים מיום קבלתם);

3.     בכפוף להצגת חשבונית המעידה על העסקה ו/או רכישת המוצר;

4.     לחברה זכות לגביית דמי ביטול בסך 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם;

**בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה;

5.     מוצר שנרכש בסניף החברה באילת והוחזר לחנות אחרת של החברה, יתקבל בגינו החזר כספי בהתאם למחיר ששולם בפועל במעמד הרכישה. החלפה תתבצע בתוספת תשלום מע"מ כדין. רכישת מוצר חלופי בחנות אחרת דינה כעסקה חדשה, ותחויב במע"מ כדין;

6.     ביטול העסקה והחזר כספי לא יתאפשר כאשר העסקה שולמה על-ידי הצרכן בתווי קנייה, שובר מתנה, או בכרטיס מגנטי נטען. במקרה זה יינתן ללקוח שובר זיכוי;

7.     סייגים לזכות ביטול:

7.1.   לא תתאפשר החזרת מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן על-פי מידות או דרישות מיוחדות;

7.2.   לא תתאפשר החזרת מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית (כדוגמת דיסקים, די.וי.די וספרים);

7.3.   מוצרי חשמל שחוברו לחשמל;

7.4. לא תתאפשר החזרת מוצרי מזון;

7.5. לא תתאפשר החזרת הלבשה תחתונה, לרבות בגדי ים;

7.6.   לא תתאפשר החזרת ריהוט שהורכב בבית הלקוח.

8.     במידה והעסקה שולמה בכרטיס אשראי תגבה עמלה נוספת – בגובה העמלה אשר שולמה בפועל לחברת האשראי;

9.     במקרים בהם הלקוח לא זכאי להחזר כספי על-פי דין, או כאשר הלקוח אינו מעוניין בכך, יינתן שובר זיכוי כנגד החזרת הסחורה, זיכוי זה יהיה תקף לשנתיים ממועד ההחזרה; לאחר מועד זה לא יכובד הזיכוי. במידה והזיכוי אבד/נגנב/הושחת הזיכוי לא יוחלף ולא תתאפשר מתן זיכוי ו/או פיצוי בגינו. זיכוי יינתן בהתאם למחיר ששולם בפועל;

10.  בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את החברה לבצע החזר כספי, החברה תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין. החברה איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי או למסור שובר זיכוי במקרים בהם הדבר אינו מחויב על-פי הדין;

11.  אין באמור במדיניות זו כדי להגביל את זכויותיה של החברה או את זכויותיו הקוגנטיות של הצרכן, על-פי כל דין;

12.  בכל סתירה בין הוראות הדין לבין הכללים הנ"ל, יגברו הוראות הדין.

ט.ל.ח.

המשתמש יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות מכוחו או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן;

ביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר ביניהם.

הודעת ביטול ניתן למסור אל מחלקת שירות הלקוחות של מוצצים בטלפון 08-6269451, במייל servicem@motsesim.co.il, בדואר רשום לכתובת דרך חברון 48 באר שבע, מיקוד 8424403.

בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר הטלפון והזהות של המשתמש ומספר ההזמנה (ו/או פרטי זיהוי נוספים שידרשו לשם זיהוי העסקה וזהות מבטל העסקה).

החזרת הפריט לידי מוצצים תבוצע באחת מהדרכים הבאות: מסירת הפריט באחת מחנויות מוצצים לפי בחירת המשתמש, או שליחת הפריט אל משרדי מוצצים באמצעות דואר /ואו שליח ו/או בדרך אחרת, בתיאום עם נציגי מוצצים (באמצעות מחלקת שירות הלקוחות).

בכל שאלה הקשורה לביטול העסקה, בירורים, החלפות, החזרות וכד’ יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של מוצצים בדוא"ל servicem@motesim.co.il  או בטלפון 08-6269451.

ביטול העסקה על ידי מוצצים

מוצצים תהא רשאית לבטל עסקה כולה או חלקה בנסיבות להלן:

1.  במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר;

1.1 במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין;

1.2 אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו;

1.3 אם המוצר המוזמן סופק לכתובת ו/או לסניף לפי בחירת הלקוח ואולם לא נאסף במשך 14 ימי עסקים ו/או לא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב אי זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים.

2.הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה ומוצצים תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם.

3. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי מוצצים בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.

חיפוש

הנחת חברי מועדון!

חברי מועדון נהנים ממחירים מיוחדים. התחברו כדי לראות אם מגיעות לכם הנחות.